Träna, träna inte, eller träna?

trainingSkaffade mig ett träningskort på ett gym den 1 februari 2018 för nu fick det vara nog, tyckte jag. Nu jäklar ska det tränas och tränas och när det är gjort ska jag träna igen. Jag ska bli så ”skulpterad” till sommaren så det finns inte. Gick dock inte på niten att köpa nya träningskläder för att komma igång. Kom som tur ihåg att de köpen inte hjälpte varken 2017 eller 2016. Men nu ska jag bli så duktig och skulpterad inför ”Beach 2018″…

Idag den 6 mars gick jag för tredje gången tillbaka till gymmet där jag varit medlem i över en hel månad nu, men denna tredje gång var inte för att träna utan för att säga upp medlemskapet. Det blir jäkligt dyrt att ha gymkort om man går två gånger i månaden. Har aldrig haft så mycket samvetskval förr. Inte samvetskval för att jag inte tränar, utan för att jag betalar för något till ingen nytta, precis som förra året.

Men tanken var som vanligt svindlande god…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.