Nätverksträff slutar med anställning

Var på nätverksträff idag. Väldigt skönt att få bolla idéer och prata om företagande… Alla var helt överrens om att jag gjorde rent för mycket själv i firman. Jag skulle syssla med det jag var bäst på om jag ville växa. Jag vill ju ha in fler kunder, göra mer marknadsföring och nätverka mer. Då var där inte mycket att välja på än att införskaffa hjälp, tyckte de… Ska man våga anställa är ju frågan? Hur ska jag annars finna växa??? .. Jag kan hålla med mitt nätverksgäng. Vissa arbetssysslor tar allt för lång tid och den tiden måste jag göra annat på… Spännnade när man väl bestämmer sig:-)

2 thoughts on “Nätverksträff slutar med anställning

  1. Vad spännande! Grattis till din första eller de första anställningarna! Låter väldigt logiskt i mina öron…att du ska lägga ner tiden på det du är bäst på för att kunna ”växa” 🙂

  2. har du råd med att anställa, varför inte? du kan ju alltid börja med provanställning eller projektanställning…

Kommentera

