Bauhaus tuktar mig

Den 6 juni lämnade jag in ett batteri till min fantastiska sladdlösa gräsklippare från Bosch. Ett av två batterier hade gått sönder och där var fortfarande garanti på den (2 år). Jag har ringt fyra gånger för att fråga var mitt batteri tagit vägen, de ska ringa tillbaka säger de… Ha ha… Sen har jag varit där 2 gånger och pratat med dem med mitt inlämningskvitto i handen. De lovar att ringa tillbaka dagen efter och är djupt förtvivlade… Ha ha… Jag har fortfarande inte hört något. Underligt va? Och nu är det snart slut på augusti också. Gräsklippningsperioden är snart slut och de letar fortfaraden efter mitt batteri. Skyller på Bosch gör de också. Men det roliga är att jag har resignerat. Lagt det på hyllan och är hur tillmötesgående som helst när jag står där på trädgårdsavdelningen och ska ha mitt batteri till min 5 000 kronors gräsklippare. Det är otroligt att de tuktat en till att inse att det inte är lönt att bli arg, slå näven i bordet och fräsa till, vilket jag annars mycket väl skulle kunna göra. Det är bara SUCKS… vet inte om det är Bauhaus eller mig själv jag gillar minst i denna situation? Men deras beteende är inte acceptabelt och nu får de ett blogginlägg för så här får det väl inte gå till… Jag funderar på var min kompensation är?

2 thoughts on “Bauhaus tuktar mig

Kommentera

