Skaffa en ny hobby, när hobbyn har torka…

Då jag ofta sitter och skriver borde det vara det ultimata om man har tid över att fortsätta med, men ibland är det bara torka och det känns trist… Så då började jag med en ny hobby och det är att gjuta i betong. Det var det bästa jag kunde göra för mitt skrivande. Det var så kallt att stå ute i verkstaden och hålla på med betongen så det var inga problem längre att stanna inne i värmen, sätta sig enr i soffan och låta fantasin flöda framför datorn. Det smattrade riktigt i tangenterna så mycket jag plötsligt kunde skriva om. Bara jag slapp gå ut i den kalla verktan 🙂

2 thoughts on “Skaffa en ny hobby, när hobbyn har torka…

  1. Men gjuta i betong kan väl vara bra för oftast behöver man göra något helt annorlund! Fast det är klart, kallt i verkstaden är väl ingen hit…

    Kul med ett inlägg från dig i alla fall för det var ett tag sedan!
    Kram!

Kommentera

