Energin tar fart

Hur kan man bli så glad över att någon saknar en? De ringde från mitt gamla jobb igår och frågade hur det var. De saknade mig väldigt mycket sa de. Så glad man blir 🙂 samtidigt som det är lite vemodigt att få veta det. Jag var på middag med några av kollegorna för ett par veckor sedan och det var superkul. De har redan planerat att jag ska samla dem igen till min 45 års dag i maj. Tjaaa, det kanske skulle kunna bli hur kul som helst. Vi får väl se.framsida.jpg

Idag har jag mycket energi och då ska man passa på så nu ska jag ut till bokhandlare och se om de sålt några av mina böcker så jag kan fakturera dem. Ska köra cirka 15 mil idag för att hälsa på några bokhandlare i trakterna kring Ringsjön. 

5 thoughts on “Energin tar fart

  1. förstår dig… frun har samma problem. Hon lämnade ju jobbet och ångrade sig. Kamraterna vill ha henne tillbaka, men inte chefen, för hon är för ”stolt”. Hennes inställning är att frun gjorde ett val och att nu ska hon få lida av det. Trevligt, eller?

  2. Jaa..det kan jag förstå…klart det är härligt att bli efterfrågad. =)) Håller tummarna för att fakturorna blir av och en massa pengar strömmar in till dig =) Ha en fin torsdag! *kram*

  3. Jag antar att mina före detta kollegor önskar mig tillbaka till jobbet. Däremot verkade på min chef som om gjort ett stort misstag att lyssna på de anställdas gnäll.

    Kul att höra att energin kommit tillbaka. Kan du skicka lite till mig också? Jag skulle behöva ett kilo eller så! 😀
    Ha det underbart och hoppas att många böcker blivit sålda!

  4. Idag försöker jag igen, ”Välkommen tillbaka till bloggen”!! Har försökt kommentera hos dig flera gånger och det har inte velat sig alls. Kul att se dig här igen är det och att du nu har fått tillbaka glädjen och energin.
    Kram från mig!

Kommentera

