En dag i sänder

Trodde jag skulle hinna med så mycket att det bara rungade om det. Men så är det inte. Varje dag slåss jag med tiden och tycker inte jag hinner någonting. Vill hinna skriva på min nya bok, tänka på nya artiklar, redigera ett barnmanus jag haft i byrålådan några år, marknadsföra Ingens Vila och söka jobb. Förutom allt detta har jag bestämmt att jag vill vara med min älskade tös lite mer än vanligt eftersom där är tid – trodde jag… 😉

Idag har vi hunnit köpa hundmat, gå en promenad och inhandlat falukorven till kvällsmat. Nu är klockan redan tolv och vi har inte ätit lunch.

Men hunden är nöjd…

Nu sitter hon vid en dator och jag vid en annan, men hon frågar hela tiden hur man gör så jag får inte någonting gjort egentligen…

4 thoughts on “En dag i sänder

  1. Full rulle verkar det vara om man inte hunnit äta lunch ännu och din tös får ju tid och uppmärksamhet ifrån dig… så då har du ju fått något viktigt gjort! Ha det! Kram!

  2. Allt tar mer tid än vad man tror! Men att hinna ge din flicka lite extra är verkligen att uträtta något! Fast jag förstår om du känner en viss stress…
    Kram!

  3. Din dotter kan vara lycklig som har en mamma som dig, kan tänka mig att ni har det jättemysigt, vad gör det då om ni inte hinner äta lunch vid lunchtid *ler*!!!!
    Ibland räcker inte tiden till, i och för sig tycker jag att det är så ofta, men det viktigaste har du fått gjort idag vilket fall……..du har varit med din dotter!!!!!!
    Kramizzzzz

Kommentera

