Lasses adress

Det har varit väldigt mycket under januari och jag kämpar på för att få allt att flyta, men jag kommer nog inte att hinna blogga så mycket just nu. Det betyder inte att jag inte går in och läser era inlägg, men jag får dra ner på mitt för jag vill hinna med att skriva lite själv nu… och då menar jag inte att bara skriva på bloggen…

Det är fullt upp hela dagarna här, men familjeliv, skola, jobb, bokutgivning och vänkrets. Något får jag backa på och det blir bloggen, för annars blir det för mycket just nu…

 Är det förresten någon som vet vad Lasse Hallstöm har för adress? Eller i vilken krok av världen han finns i… 😉

11 thoughts on “Lasses adress

  1. Hej nu har jag läst klar din bok och skrivit om den i min blogg.
    Lasse Hallström har jag inte ordning på och han står inte i min adressbok tyvärrrr….bor han inte i Los Angeles?
    Massor av kramar och tack för att jag fick läsa din fina bok.

  2. Jo, jag har ingen närmare kontakt med Lasse då men jag skulle tro att han håller till på västkusten. Ja, alltså over there i Amerikat. 😀
    Har inte läst din bok ännu. Har kämpat med den sista Harry Potter ett tag nu och sedan fick jag en bok av svägerskan att läsa. Men sedan ligger din bok på tur.
    Ha det bra!

  3. Jag läser din bok nu och filar på en recession, inte helt lätt.
    Tack för din hemsida, har precis läst om processen och känner att den inspirerar mig att bara ”köra på”. Kram på dig!

  4. Förstår att bloggen får stå ut sidan ett tag.Det verkar som det är mycket runt dig nu.Vi är här när du känner för att skriva, och tittar in hos dig då och då.
    Lycka till med allt, och glöm inte att koppla av då och då också 🙂
    *varm kram*

  5. Tja, han har sommarhus i mina trakter men du vill kanske få tagt på honom tidigare;-)

    Ha det så bra och lycka till med ditt skrivande. Jag förstår att du har många järn i elden och då får vissa saker stryka på foten! Men välkommen in på en titt när helst andan faller på!
    Kram!

  6. Tyvärr har jag inte hans adress så jag kan inte hjälpa dig med det… Som kändis finns det väl anledning att misstänka att han inte skyltar med var han bor… Senast det begav sig stod jag bakom honom i kön på vårdcentralen! vi såg lika pigga ut;-)
    Kram!

  7. S’krattar åt prudeluttans kommentar***
    Ja du..förstår att du behöver prioritera. Så är det och bloggen finns ju kvar om det skulle bli nån dag du känner för det =) Önskar dig all lycka till med ditt skapande =) *kraam*

Kommentera

