Boktips vinnarna

framsida.jpg

Znogge tipsade om foto på tösen som jag gav till min mamma och hon blev överlycklig.

Fidolina för lyckolott som min pappa såklart ögonblickligen skrapade på och fick 50:-.

Akson för orkidéen som jag också gav till min mamma vilken hon blev superglad för.

Livsglimtar för smått och gott som vi alla sedan åt upp…

Maila mig era adresser så ska jag med glädje sända era böcker.

PS. Tröstpris går till Märtagreta för hon ska också bara ha en, för att hon är så innerligt go…

Kram på er…

Pst… Glöm inte att jag vill väldigt gärna ha era kommentarer om min bok och om ni gillar den så berätta för andra – ni blev plötsligt mina reklampelare 😉 skämt och sidor, men det hade varit kul om ni kommenterade. Har ni sett kommentarerna på Pantheraleos sida?… Vilken julklapp han gav mig… För en som skriver böcker så kan det inte bli bättre.

10 thoughts on “Boktips vinnarna

  1. Jippiii!!! Vad glad jag blev över den vinsten! Synd att lotten inte gav lite större utdelning bara! Jodå jag har tagit del av Leos ”recensioner” och litar på att jag har trevlig läsning att se framemot!

  2. Jag försökte beställa den på biblioteket, nu ser jag titeln. Ska gå in och göra om beställningen för jag har inte hört ngt. Nog bara bra om den kommer dit ju, så fler får chansen.

    God fortsättning:)

  3. Det är först nu i december som den blev tillgänglig på biblioteket. Efter att de recenserat en bok lägger de in den i sin beställarbok som kommer ut en gång om året (så tror jag det ligger till) men nu ska den gå att beställa…

    Så alla som vill får gärna gå in och beställa den på ett bibliotek så kommer den kanske att finnas lite överallt i hela Sverige snart… kanske… (dream on Haraldsdotter)

  4. Nej men oj! Har jag fattat rätt? (Jag har feber så jag är inte riktigt ”hemma”)
    Kul att se dig här igen, jag blir bättre på att läsa när jag piggnat till!
    Kram

  5. Jäklar här är man iväg och far så man missar allt det viktiga som händer här på bloggen! Skriv särskilt till mig när du har nästa tävling 🙂 Jag lovar att tävla då!

Kommentera

