Lyckligt lottad

För ungefär en månad sedan fick en gammal arbetskollega nys om min bok och läste den. Efter det bestämde hon sig för att hjälpa mig. Nu har hon till och med skrivit till en skånsk morgontidning för att de ska uppmärksamma mig. Hon engagerar sig så och det känns fantastiskt skönt. Får erkänna att jag var lite trött för ett par veckor sedan, men då ringde Berit – och så gav hon mig en spark i ändan (muntlig sådan) 😉 och så fick jag fart igen. Det är en underbar känsla att man har människor omkring som som engagerar sig och hjälper en så som hon gör. Hon ska ha en stor kram och ett stort tack av mig för allt hon gör – jag är så oerhört tacksam…

Det är väldigt skönt att ha någon som engagerar sig så som hon gör för om man skulle få för sig att börja varva ner och bli lite hängig (i detta trista gråa väder) så får hon upp humöret på en igen. Jag är bara så lyckligt lottad att ha så underbara vänner…

2 thoughts on “Lyckligt lottad

Kommentera

