Anna Mannheimer är underbar

Satt på ett seminarie i Malmö om ”In a Little pretty head” idag. Allers förlags årliga seminarie. Där hade de Anna Mannheimer som sista talare. Hon är bara så underbar – en frisk fläkt i vardagen. Jag brukar tycka de där tillställningarna kan vara lite si och så, men Anna lyfte den till ”absolut helt klart värd att gå på”. Hennes skämt om att hon fått rynker under hakan och att männer bara kunde odla skägg över de små hakrynkorna fick mig att ligga dubbel av skratt… Hon är helt klart värd att gå och lyssna på, jag blev glatt översakad. Jag funderade faktiskt gå innan hon började för att hinna med kvällsbestyren, men jag är väldigt glad över att jag satt så långt inne att alla hade sett om jag rest mig mitt i allt ihop.

5 thoughts on “Anna Mannheimer är underbar

  1. Det är alltid väldigt trevligt att lyssna på en god talare. Tyvärr tycker jag det finns alldeles för många som alldrig borde tala inför en större grupp människor. Tur att du inte reste dig upp och gick. Tänk om du hade missat denna givande avslutning!
    Ha en bra kväll!

  2. Ja, hon verkar vara en jättesmart och rolig tjej. Jag har alltid tittat när hennes program har varit på Tv och så där och hon är verkligen värd att se och lyssna på ! Ha det så fint!

  3. Gillar verkligen henne också, jag blir så avundsjuk på er som går på föreläsningar, jag vill också! Det blir aldrig av att jag åker till Visby och gör såna saker… man är lite för mycket lantis alltså!

  4. Mmh..v ahärligt att få sitta och ta emot såna där härliga människors berättande. Var på en föreläsning om Inspiration förra veckan och då var hennes mamma där, Karin Mannheimer. En underbar äldre dam på över 70. =) Sen var det Ulla Skoog som stod för det där gapskrattet som kommer långt ner ifrån magen och hjärtat. *kram*

Kommentera

