Ett bortsprängt barnben…

eller ännu mer, är inget jag vill ska ske, så jag har bestämt mig. Jag ska sponsra ett minröjningsteam i Angola eller Kambodja. Det blir min julgåva till omvärlden i år.

Alla andra verkar sponsra den rosa rosetten/bandet – med all rätt – men det gör ju alla nu och jag har ju köpt den där rosetten tre gånger.

One thought on “Ett bortsprängt barnben…

  1. Jättebra!
    Jag sponsrar ett rehabiliteringshem för funktionshindrade på Västbanken och mitt fadderbarn i Afrika.
    Man kan gott dela med sig. Köper så mycket onödiga grejer ändå.

Kommentera

