Miljövänligt, snacka om det…

rose_pink_kardinal1.jpgEn kund ringde och frågade varför vi sänder ut våra kampanjer på så tjockt papper. Just i dessa tillfällen är det mitt jobb att tänka om här. Så det blir inga papperskampanjer i fortsättningen (vilket vår reklambyrå kommer att sakna) vi kommer att sända ut våra kampanjer (och de är många) via e-post i stället. Tycker verkligen jag dragit mitt strå till stacken… Sen att jag måste sända upp 300 kg gods till en mässa i Stockholm med en avgas-spyende lastbil kan jag i nuläget inte stoppa, tyvärr… men jag är medveten om det…

5 thoughts on “Miljövänligt, snacka om det…

  1. Det var väl ett strålande exempel just idag på miljöbloggardagen 🙂 Måste även berömma bilden på rosorna du har bredvid, är det du som är fotografen?
    Hoppas du kom ur bilkön med humöret i behåll.
    Ha en skön kväll.

  2. Nej, det är inte jag som tagit rosen, men visst är den fin. Jag ”lånar” den bara… Får nog ut och fotografera till helgen. Visst ja, det är ju bara måndag… suck… Hur gör man en smiley förresten?

  3. Ha jag är nog enkelspårig, läste godis istället för gods… ;-D

    Tog hon sig inte till kläderna? Nä det vat grymt med folk, som vanligt och alla trängs och ställer sina kundvagnar mitt i vägen, kör in i en… Helt vansinnigt! Men vi shoppade en del iallafall och till bra pris så vi är väl rätt nöjda 😀

  4. Håller med om att rosen är fantastiskt fin, nästan så att man kan förnimma doften.
    Mycket bra med reklamen som e-mail!!!!!! Hoppas nu bara att alla har tillgång till en dator, men det har väl de flesta idag eller????
    Kramizzzz

Kommentera

