Bilddags

Godmorgon alla bloggare. Nu satt jag uppe halva natten och fick igång min nya blogg. Hoppas den är bättre än min gamla… Nu ska jag även prova att lägga in några bilder…

solros.JPG

Det var väl inte riktigt det skulle bli känsla av sommaren, denna kalla morgon men så kan det bli ibland…

One thought on “Bilddags

  1. ja dyker gör jag inte, men fiska är kul. skulle frysa ihjäl och dyka. vi ska ju till skogen. konstigt att inte länken funkar. hoppas det reder ut sig. för jag vet inte vad man ska göra. ja det är kul att snattra med dig också. vill du ha bilder får du gärna ta hur mycket bilder du vill i min bilder blogg. det är bara kul om ni använder dem. du har länken på min blogg. ha det jätte gott ska slänga fram lite frukost nu så vi hinner. kram biggan

Kommentera

