Min beagle

Visste du att beagle på franska betyder gaphals?

5 thoughts on “Min beagle

  1. Det var jättegott med våfflor… Hade ingen aning om att det betydde gaphals. blev sugen på bagels nu bara för det. Det låter ju rätt likt beagle, fast det kanske är samma sak, nu har jag väl gjort bort mig igen, jag är kass på engelska. god natt och sov så gott!!

  2. ja visst är det konstigt. lika dant här med den ena ungen. han är helt hopplös när det är skola men helgerna kommer han opp tidigt. hoppas du får en skön lördag. gubben och jag ska i väg och plocka svamp ungarna jobba. rättvisa. kram biggan

Kommentera

